Warning: Smarty error: unable to read resource: ".conf" in /usr/local/apache/www/htdocs/airfoto.fr.pl/webapp/lib/Smarty/Smarty.class.php on line 1102
Airfoto.pl



id # 850  
850
zdjęcie średnie   zdjęcie duże

 
 
Nazwa samolotu / Linia lotnicza
 
 
Miejsce wykonania
 
 
Rejestracja
Nr seryjny
 
MiG AT
RSK MiG
 POLAND , Radom - Sadków (EPRA)
83
Data: 30 sierpnia 2003
Autor: Jacek Złotnicki
Ilość wyświetleń: 3932
 
Opis Najbardziej tajemniczy samolot radomskiego Air Show 2003 
Aparat  
Ekspozycja  
Komentarze:  aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
2006-08-06, frikpl
co się stało, że się zesrało?
2004-11-13,
hehe :D Siedzialem w nim ...
2004-08-19, Piotr Gawłowski
Mam nadzieję że dzięki fotografom i temu że samoloty te będą produkować w Polsce. Zobaczymy więcej fotografii tych samolotów.
2004-08-18, Piotr Gawłowski
heh znalazłem coś o AT ;) Rosyjski MIG prosto z Mielca Zakłady lotnicze przed historyczną szansą Polskie Zakłady Lotnicze stają przed szansą produkcji lekkiego samolotu szkolno-treningowego MIG AT. Wczoraj na mieleckim lotnisku zaprezentowano możliwości nowej maszyny. Umowę o współpracy z rosyjskim koncernem lotniczym Mikojan Guriewicz MIG podpisano w sobotę, podczas pokazów lotniczych w Radomiu. Zdaniem wiceministra obrony narodowej Janusza Zemke, do 2006 roku polskie wojsko ma zamówić około 50 sztuk takich maszyn. - Uzgodniliśmy także, że jeżeli jakiekolwiek inne państwo ogłosi przetarg na dostawę tych samolotów, wspólnie z koncernem MIG zgłosimy ofertę na samolot MIG AT - mówi Kazimierz Strugała, wiceprezes PZL Mielec. Wczoraj MIG AT przeleciał kilka razy nad lotniskiem. Wykonał symulację startu i lądowania oraz kilka podstawowych figur akrobacyjnych. - Chcieliśmy, by nasi pracownicy sami ocenili maszynę i przyjrzeli się, jak zachowuje się w locie - mówi Strugała. Przedstawiciele zarządu PZL i pracownicy zakładów, którzy uczestniczyli w pokazie byli po wrażeniem lekkości, z jaką maszyna wykonywała manewry. Udział PZL w produkcji MIGa AT ma wynosić około 70 proc. Samolot ma być montowany w Mielcu. Specjalna wersja MIGa AT ma służyć pilotom do szkolenia przed rozpoczęciem pracy na samolocie wielozadaniowym F-16. Wiele urządzeń pokładowych obu maszyn byłoby kompatybilnych ze sobą. Rozpoczęcie produkcji MIGa AT może być dla zakładów szansą na ponowne nawiązanie szerokiej współpracy z koncernami lotniczymi z krajów byłego ZSRR. - Chcielibyśmy, aby współpraca miedzy naszymi zakładami nie ograniczyła się tylko do samolotu MIG AT, ale była wciąż rozwijana o koprodukcję maszyn innego typu - powiedział Strugała. Krzysztof Urbański Nowiny (02.09.2003 r.) Żródło www.mielec.pl


Losowe zdjęcia z galerii Airfoto.pl
 87162 
 w galerii głównej 
 20875 
 w galerii głównej 
 104809 
 w galerii głównej 
 110668 
 w galerii głównej 
 115069 
 w galerii głównej 
 31214 
 w galerii głównej 
 36289 
 w galerii głównej 
 123951 
 w galerii głównej 
 11442 
 w galerii głównej 
 130276 
 w galerii głównej 
 4060 
 w galerii głównej 
 104752 
 w galerii głównej 
lotnictwo, zdjęcia lotnicze, fotografia, pasja, lotnisko, klub miłoœników lotnictwa, balony, samoloty, wszystko co lata, spotter